دانلود فن فیکشن Memories Never Die

Writer : Callmearmy

Couple : YEONGYU (TXT)

نویسنده : کال می آرمی

کاپل : یونگیو (یونجون و بومگیو) TXT

روزهای آپ : نامشخص

 

Epiloge

 

 

Part 1

 

Part 2

 

 

Part 3

 

 

Part 4

 

 

Part 5

 

 

Part 6

 

 

Part 7

 

حرفای خود نویسنده :

″ خب... سلام خدمت ریدرهای عزیز، وقتتون بخیر و خسته نباشید بابت درساتون. الان نزدیک ۲ هفتس که من فیک رو آپ نکردم و خیلی عذر میخوام ازتون. کل وقتم فقط صرف درسام میشه و از دی ماه امتحان ترمم شروع میشه و حضوریه. و من واقعا خودمو دارم زیر فشار قرار میدم چون هیچی یاد نمیگیرم و مجبورم خودم دست به کار بشم که آخرش به تا صبح بیدار بودن ختم میشه! ازتون واقعا بابت این وقفه ها عذر میخوام، و اینکه تایم اپ فیک رو عوض کردم و نامشخص شده، چون که معلوم نیست کی بتونم یه پارت رو تموم کنم. بازم ازتون عذر خواهی میکنم و...همین! تنکس بابت صبوریتون و بازم ببخشید. فایتینگ❤️″