دانلود فیکشن Sunki 

​​​​​​

Name : Sunki 

Writer : Hitoka Arima 

Couple : SUNKI 

اسم :suki

کاپل : سونکی 

نویسنده : هیتوکا آریما

روز های آپ : هر شب

 

( پارت 27 اضافه شد )

 

 

قسمت اول ـ نفس نفس میزنم


download 

 

قسمت دوم ـ به یاد امروز سال پیش 

 

download 

 

قسمت سوم ـ خاکی که بوی تو رو میده :)

 

download 

 

قسمت چهارم ـ تختی که برای تو بود 

 

download

 

قسمت پنجم ـ منظره ای که تونشونم دادی

 

download 

 

قسمت شیشم ـ برگی که باعث شد به رنگ سرخش دربیام 

 

download 

 

قسمت هفتم ـ قلب منم مثل ماه پر از حفره شده

 

download 

 

قسمت هشتم ـ من ارزو دارم دوباره با سنگ بزنی به پشت کمرم 

 

download

 

قسمت نهم ـ من نهم هر ماه رو برات جشن میگیرم

 

download

 

قسمت دهم ـ پس گریه میکنم برای نبودنت 

 

download 

 

قسمت یازدهم ـ من از داخل پناهگاه تو نبودن تو میلرزم 

 

download

 

قسمت دوازدهم ـ ناراحتم برای خاطرات کریسمسی که هیچ وقتی با تو نداشتم

 

download

 

قسمت سیزدهم ـ من هنوزم میخوام اسمم رو از زبون تو بشنوم 

 

downlaod 

 

قسمت چهاردهم ـ شبی که تو سوکی من شدی 

 

download

 

قسمت پونزدهم ـ من میخوام سانشاین تو باشم

 

download

 

قسمت شونزدهم ـ برگرد من رو از توهم خودت دربیار

 

download 

 

قسمت هیفدهم ـ هق هق گریه داد اندوه فقط برای برگشتن تو

 

download 

 

قسمت هیجدهم ـ چون تو دروغ گفتی 

 

download 

 

قسمت ـ با این تفاوت که من در امتحان عشق افتادم 

 

download 

 

قسمت بیستم ـ‌ من پرنده ای ام که از ازادی فرار کرد 

 

download 

 

قسمت بیست و یکم ـ روحی که داخل سرما اروم اروم جون میده

 

downlaod

 

قسمت بیست و دوم _ یه مرحم برای فراموش کردن خاطراتت

 

Download

 

قسمت بیست و سوم _ لبخند میزنم از درد اعماق وجودم

 

Download 

 

قسمت بیست و چهار _ آخرین شب 

 

Download

 

قسمت بیست و پنجم _ از کریسمس متنفرم

 

Downloa

 

قسمت بیست و شیشم ـ درسته چون عاشق تو بودن یعنی زدن زخم به خودم که هیچ وقت خوب نمیشه

 

download 

 

قسمت بیست و هفت ـ پایان

 

download

 

سخن نویسنده :

فیک هر شب قراره اپ بشه پس خواهشا همون شب بخونید چون فضا در شبه حس حالش بیشتره . اصلا فیک رو صبح نخونید 

لطفا نزارید روی هم بمونه بعد بخونید مثلا سه قسمت موند برید بخونید :// 

اگه این شرایط رو گذاشتم چون دوست دارم حس و حال داستان بیشتر منتقل بشه 

اگر این کار رو نکردید نکردید دیگه  

ولی به خاطر خودتون میگم :))