دانلود مینی فیکشن angel

​​​​​​

Name : angel 

​​​​​​Writer : Yuki.YG.JM 

Genre : Romantic , Science Fiction , The secret , smut 

Couple : yeongyu, jungyeon, sookai 

مینی فیک : فرشته

ژانر : عاشقانه، تخیلی، رازآلود، گی، 18+

کاپل : یونگیو ، سوکای ، تهیون x جونگ کوک

نویسنده : Yuki.YG.JM

 

 

 

اول حرفای خود نویسنده ^^

"سلام دوستان... میدونم زمان زیادیه که از انتشار فن فیکشن devil میگذره، تقریبا نزدیک 7 یا 8 ماه... خب من بعد از انتشار فیک devil لپتاپم خراب شد و نتونستم داستان angel رو منتشر کنم. الان یه ماهه که لپتاپم درست شده و از اونجایی که خیلی وقته از devil میگذره دیگه نخواستم منتشرش کنم... اما امروز یکی از ریدرا که موآ هس گفت که اینو هم بذارم و خیلی دوست داره که angel بخونه و بخاطر اینکه منتشرش میکنم... خخخ میدونم خیلی تازه کار بودم حتی الان هم که نشستم خوندمش با خودم گفتم وای خدا چقدر ابتدایی نوشتم... امیدوارم دوستش داشته باشین"
 

و اینکه برای خوندن فیکشن angel اول باید devil رو بخونید که باهاش مرتبطه :)

لینکش رو اینجا 👇 قرار میدیم حتما بخونیدش ^^

اینجا

 

و حالا خود فیکشن angel

 

download _ دانلود

 

امیدوارم که خوشتون بیاد منتظر نظرات قشنگتون هستیم :)