​​​​​​

دانلود فیکشن SUNSHIN (SUNKI2) 

Name : SUNSHIN

Writer : Hitoka Arima 

Couple : SUNKI 

اسم : SUNSHIN 

کاپل : سونکی 

نویسنده : هیتوکا اریما 

 

( پارت 14 و 15 و 16 اضافه شد )

 

 

پارت اول

 

download

 

پارت دوم ـ به یاد امروز سال پیش

 

download 

 

پارت سوم ـ خاک فقط بوی شکست خوردن من رو نگه داشته

 

download

 

پارت چهارم _ تختی که برای من بود 

 

Download 

 

پارت پنجم ـ منظره ای که من نشونت دادم

 

download 

 

پارت ششم ـ برگی که من بهت دادم 

 

download 

 

پارت هفتم ـ چون قلب تو مثل خورشید پر از گرماست

 

download 

 

پارت هشتم ـ اون وقت من 24 هر ماه رو برای تو جشن میگیرم

 

download

 

پارت نهم _ اشک میریزی چون من نیستم 

 

Download

 

پارت دهم ـ داخل پناهگاه اون از نبودن اون میلرزی

 

download 

 

پارت یازدهم - ناراحتم برای کریسمسی که هیچ وقت با تو نداشتم 

 

download

 

پارت دوازدهم ـ تو نمیدونی من داخل شنیدن اسمم از زبون تو نابود شدم

 

downloa

 

پارت سیزدهم ـ شبی که من سوکی تو شدم

 

download 

 

پارت چهاردهم ـ شبی که سانشاین من شدی 

 

download 

 

پارت پونزدهم

 

download 

 

پارت شونزدهم

 

download